2012. június 10., vasárnap

Sült kacsacomb, zöldség ágyon





Hozzávalók:
2 db Kacsacomb
2 db kacsaszárny
zeller 
karalábé
cukkini
új sárgarépa
új petrezselyem gyökér
új krumpli
új fokhagyma
vöröshagym
grill fűszerkeverék
petrezselyem levél
olivaolaj

A zöldségeket nagyobb kockákra daraboltam, nem hámoztam meg őket, csak megmostam. Olajat locsoltam a tepsibe, rászórtam a zöldségeket. A combokat és a szárnyakat bedörzsöltem oliva olajjal elkevert grill fűszer keverékkel és ráfektettem a zöldségágyra. letakartam alufóliával és 200°-os sütőbe tettem 30 percre. Ezután levettem a fóliát és még pirosodásig sütöttem a húst.
Semmi vizet nem kellett alá önteni. Isteni lett. :) 
Érdemes ilyet csinálni bármilyen maradék, vagy kevés mennyiségű húsból, amit otthon talál az ember.
Jó étvágyat!

1 megjegyzés: