2013. február 7., csütörtök

Bami






Hozzávalók kb. 4 személyre:
50 dkg csirkemell
50 dkg wok zöldségkeverék
50 dkg szélesmetélt
curry, őrölt bors,
petrezselyemzöld
fokhagyma
5 db tojás



Kezdetnek odatettem a tésztának vizet melegedni és forráskor kevés sóval beletettem a széles metéltet.
Közben felcsíkoztam a csirkemellet és egy nagy teflon serpenyőben oliva olajon lassan megpirítottam. Közben fűszereztem. Már készre pirult állapotában tettem hozzá a wok zöldségeket, fokhagymát és azokat is együtt a husival tovább pirítottam, de csak annyira, hogy roppanósak maradjanak és ezeket is fűszereztem.
A tojásokat habosra vertem, sóztam, fokhagymát és kevés petrezselyemzöldet raktam bele. Így borítottam egy palacsinta sütő serpenyőbe és lassan átsütöttem. 

Egy vágó deszkán felcsavartam és kb. 2 cm szélesre szeltem. Így lett ebből is egyfajta metélt.
A megfőtt tésztát hozzá öntöttem a zöldséges húshoz és összekeverem őket.


Tálaláshoz mellé helyeztem a tojásból készült metéltet.


Remélem azoknak is ilyen jól fog sikerülni, akik megpróbálkoznak ezzel a finomsággal, mint nekem elsőre!
Jó étvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése