2013. február 15., péntek

Töltött cukkini hajók

Ezt a finomságot anyának ajánlom! :)
Variálhatod ízlés szerint a tölteléket!




Hozzávalók:
2 db közepesen vastag cukkini
1 db közepes fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
fél pritamin paptika
fél paradicsom
2 szál virsli
120g (1 cs.) mozzarella
petrezselyemzöld
só, bors

A cukkiniket félbe vágtam, majd kiskanállal kivájtam a magos húsát (nem túl sokat). A hagymát nagyon finomra aprítottam, hozzáadtam a kivájt cukkinit, áttört fokhagymát, paradicsomot és botmixerrel épphogy összedolgoztam. A paprikát, virslit kis kockákra szeleteltem és ezt is hozzákevertem a töltelékhez, de már csak kanállal. Végül a petrezselymet aprítva beleszórtam, sóztam, borsoztam.
Beletöltöttem a cukkinihajóba ezt az ínycsiklandozó tölteléket, megszórtam mozzarellával és alufólián betettem a sütőbe. Kb. 25 perc múlva szép piros lett a sajt a tetején, ami azt jelenti, hogy kész! :)
Jó étvágyat kívánok hozzá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése